środa, 14 maja 2014

Wata cukrowa od Golden Rose

W poprzednim wpisie mogłyście zobaczyć moje nowości
http://lakieromaniaczka1.blogspot.com/2014/05/lakierowe-nowosci-z-gr.html.

Dzisiaj zdobienie proste i bardzo szybkie w wykonaniu, a to za sprawą cudnego lakieru z GR z serii Holiday nr 63. Lakier jest cudny!!! posiada w sobie mnóstwo drobinek, które pięknie mienią się na słońcu.

Tak wygląda w butelce:- zobaczcie jakie mam cudne drobinki!!!




Malując pazurki miałam wrażenie, że na paznokciach mam cukier, bo lakier ma w sobie jakby takie drobinki cukru.
Lakier przypomina mi watę cukrową. Ma piękny odcień landrynkowego różu i kryje po dwóch warstwach.
Pierwsza warstwa robi prześwity, ale druga kryje już znakomicie, dając efekt waty cukrowej.
Zobaczcie same:

tak wygląda 1 warstwa:




A tak lakier prezentuje się przy dwóch warstwach:






dla porównania na małym palcu jedna warstwa na serdecznym dwie:


a to zdobienie końcowe:


i jak Wam się podoba?

2 komentarze: